رسمی؛ بازیکن مازاد بارسلونا به لیگ اتریش برگشت

رسمی؛ بازیکن مازاد بارسلونا به لیگ اتریش برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و راپید وین به توافق رسیدند تا قرارداد قرضی یوسف دمیر به اتمام برسد و بدین ترتیب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم اتریشی برگشت.

به گزارش فوتبالی، یوسف دمیر که در دوم ژوئن 2003 در وین متولد شده، در تابستان به صورت قرضی از راپید وین به بارسلونا ملحق شد که با وجود سن کمش و فقط دو فصل حضور در سطح حرفه ای توانست 9 بازی در بارسلونا داشته باشد. دمیر در اردوی پیش فصل در بارسلونا خوش درخشیده بود. دمیر در سه تا از 9 بازی خود در بارسا فیکس بود که شش بازی در لالیگا و سه بازی در چمپیونزلیگ داشت. اولین بازی دمیر برای بارسا در روز 21 آگوست بود و آخرین بازیش مقابل بایرن در شب حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا.

مشکل دمیر برای ماندن در بارسلونا فنی نبود بلکه اگر این بازیکن دهمین بازیش را انجام می داد، بارسلونا مجبور بود که بر اساس قرارداد مبلغ ده میلیون یورو به راپید وین بپردازد و قرارداد وی را به حالت قطعی در بیاورد. بارسلونا به علت مشکلات مالی توان پرداخت این مبلغ را نداشت و در نهایت شماره یازده از این بازیکن گرفته شد و دمیر به راپید وین برگشت. البته به نظر می رسد که این بازیکن به واسطه نیم فصل موفق در بارسا بتواند مشتریان خوبی در نیم فصل دوم برای خود دست و پا کند.

4125