نظر رونالدو در مورد اخراج سولشر چه بود؟

نظر رونالدو در مورد اخراج سولشر چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مصاحبه با وبسایت لیگ انگلیس در مورد آخرین شرایط شیاطین سرخ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در مورد شرایط یونایتد زیر نظر رانگنیک گفت:" می دانیم که بهترین نمایش خود را نداشته ایم اما بازیهای زیادی پیش روست و می توانیم بهتر شویم. از برخی لحاظ ها با رانگنیک بهتر شده ایم اما او به زمان نیاز دارد. تغییر ذهنیت بازیکنان و سیستم تیم آسان نیست. او چیزهای زیادی را تغییر داده اما به زمان بیشتری نیاز دارد تا ایده هایش را در میان بازیکنان پیاده کند. فکر می کنم که او خوب کار خواهد کرد. سولشر؟ همیشه ناراحت کننده است که یک مربی جدا شود. به او گفتم که قبلا کنارش بازی می کردم و حالا مربی من است. شخصیت فوق العاده ای دارد. وقتی که او جدا شد، همه ناراحت بودیم اما این هم بخشی از زندگی است. وقتی شرایط مطابق انتظارات باشگاه و هواداران پیش نمی رود، باشگاه مجبور است که چیزی را تغییر بدهد. از رفتنش ناراحت شدم اما تصمیم باشگاه را درک کردم. زندگی ادامه دارد."

وی در مورد نقش خود درون زمین و کمک کردنش به هم تیمی ها هم صحبت کرد:" به خودم نگاه می کنم و می گویم:" کریستیانو، چه کار می توانی انجام بدهی تا سطح تیم را بهتر کنی و به بقیه کمک کنی؟" اگر اتفاقی رخ بدهد، باید به هم تیمی هایم کمک کنم. جزئیات در جریان بازی تاثیرگذار است. باید مثل یک تیم باشیم و منسجم عمل کنیم. به همین خاطر اسم این باشگاه را منچستریونایتد گذاشته اند. باید در لحظات مشکل متحد باشیم.  غیرممکن است که بدون ذهنیت درست بتوانیم موفق شویم. فکر می کنم که نکته اصلی همین است. همیشه مسیری طولانی پیش روست چرا که برای من مهمترین بخش این است که به خودم نگاه کنم و سعی کنم که به تیم کمک کنم. در سال جدید سعی می کنم که از خیلی از لحاظ های مختلف بهتر شوم و به تیم کمک کنم. همه برای بهتر شدن در این جا هستیم و به تلاش ادامه می دهیم."

4125