تلفات سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو؛ مصدومیت سه ستاره

تلفات سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو؛ مصدومیت سه ستاره

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا به فینال سوپرجام اسپانیا رسید و یکشنبه باید به مصاف برنده بازی اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید برود.

به گزارش فوتبالی، هر چند که در ابتدا به نظر می رسید که رئال به سادگی بتواند بارسا را شکست بدهد اما در نهایت رئال در وقت اضافه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. فشار 120 دقیقه ای روی بازیکنان رئال مادرید تاثیر منفی گذاشت. وینیسیوس با خستگی بازی چهارشنبه را ترک کرد و در وقت اضافه جای خود را به ادواردو کاماوینگا داد. بنزما نیز با وجود مصدومیت از ناحیه شانه فداکاری کرد و تا پایان در بازی ماند. مودریچ البته در نیمه دوم جای خود را به زننده گل سوم رئال مادرید یعنی فدریکو والورده داد. موندودپورتیوو گزارش داده است که هر سه بازیکن با مصدومیت های جزئی بازی چهارشنبه را ترک کرده اند و شاید به بازی فینال سوپرجام نرسند و به غایبان بزرگ رئال در این بازی تبدیل شوند. مورد وینیسیوس شدت کمتری نسبت به بقیه دارد در حالی که شاید والورده به جای مودریچ فیکس شود.

داوید آلابا به علت مصدومیت لحظه آخری بازی رئال و بارسا را از دست داده بود و پزشکان رئال مادرید به حضور وی در فینال یکشنبه نیز امیدوار هستند. گرت بیل و ماریانو دو مصدوم دیگر رئال هستند که کلا از سفر به ریاض بازمانده اند و در حال حاضر در مادرید در حال ریکاوری هستند.

4125