دلیل گلزنی والورده در ال‌کلاسیکو: ترس از دستپخت نامزدش!

دلیل گلزنی والورده در ال‌کلاسیکو: ترس از دستپخت نامزدش!

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای گل سوم و پیروزی بخش رئال مادرید را در مقابل بارسلونا به ثبت رساند تا تیمش به فینال سوپرجام اسپانیا در شهر ریاض عربستان برسد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود که توانست گل سوم رئال را روی ضدحمله به ثبت برساند. مینا بونینو نامزد فدریکو والورده که به شدت رئالی است در پایان بازی اسکرین شاتی از مکالمات واتس‌اپی خودش و فده منتشر کرد و نوشت:"این گونه به خوبی به او روحیه دادم تا گل بزند. باید از من تشکر کنید!"

مینا در این اسکرین شات ها، فدریکو والورده را تهدید کرده که اگر گل نزند، آشپز برایش استخدام نمی کند و مجبور است که دستپخت خودش را بخورد. در حقیقت به نظر می رسد که دستپخت نامزد فدریکو تعریفی ندارد و به همین خاطر بازیکن اروگوئه ای مجبور شده تا گل بزند تا از خوردن دستپخت نامزدش رهایی پیدا کند!

بونینو پیش از ال کلاسیکوی شب گذشته در پیام هایی برای فدریکو والورده نوشته است:"اگر در محوطه جریمه صاحب توپ شدی و گل نزدی، سولداد (نام آشپز یا خدمتکار) را استخدام نمی کنم و مجبور می شویم هر روز دستپخت من را بخوریم. پس حسابی فکرهایت را بکن!"

به نظر می رسد که فدریکو شرط را برده است و حالا دیگر قرار نیست که دستپخت نامزدش را بخورد!

4125