تصویری که فاجعه دفاعی بارسلونا در ال‌کلاسیکو را نشان می‌دهد

تصویری که فاجعه دفاعی بارسلونا در ال‌کلاسیکو را نشان می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - در ال کلاسیکوی چهارشنبه شب میان رئال مادرید و بارسلونا، تیم آنچلوتی با سه ضدحمله برق آسا سه گل زد و بدین ترتیب رئال مادرید بدون آن که درخشان بازی کند به فینال سوپرجام رسید و بارسلونا ساک هایش را برای بازگشت به خانه بست.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویری که به وضوح مشکلات دفاعی بارسلونا را عیان کرد، مربوط به صحنه گل سوم رئال مادرید در وقت اضافه بازی بود. در این صحنه رئال مادرید ضدحمله ای سریع السیر را آغاز کرد که توپ در جناح راست به رودریگو گوئس رسید. مهاجم برزیلی رئال مادرید با پاسی عرضی توپ را به محوطه جریمه فرستاد. وینیسیوس جونیور از روی توپ عبور کرد که همین کار باعث شد تا ترشتگن کلا از مسیر توپ محو شود. بدین ترتیب فدریکو والورده با ضربه ای دقیق دروازه خالی بارسلونا را باز کرد.

اما نکته ای که در این صحنه بیش از همه به چشم آمد این بود که در حالی که روی این ضدحمله شش بازیکن رئال مادرید به محوطه جریمه بارسلونا رسیده بودند، فقط چهار بازیکن بارسلونا خودشان را رسانده بودند و برتری نفری و عددی کاملا مشهود بود. در واقع به نظر می رسد که بدنسازی بازیکنان بارسلونا آن قدر خوب نبوده که توان بدنی کافی برای دویدن به سمت دروازه و دفاع از تیم خود را داشته باشند.

4125