زوج توقف ناپذیر وینیسیوس و بنزما؛ پس از شکست بارسلونا به چه آماری رسیدند؟

زوج توقف ناپذیر وینیسیوس و بنزما؛ پس از شکست بارسلونا به چه آماری رسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی از رقابت های سوپرجام اسپانیا موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست دهد و به مرحله فینال سوپرکاپ اسپانیا رسید و اکنون منتظر است تا ببیند که از میان اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو کدام تیم قرار است حریف او شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی زوج وینیسیوس جونیور و کریم بنزما درخشش ویژه ای داشتند و در پیروزی رئال مادرید در این بازی بسیار موفق ظاهر شدند به طوری که کریم بنزما در این بازی پاس گل اول رئال مادرید را داد و وینیسیوس جونیور توپ را به گل تبدیل کرد و گل دوم رئال مادرید هم توسط خود کریم بنزما به ثمر رسید. روی گل سوم هم وینی جونیور با دادن یک جای خالی در رسیدن توپ به والورده و زدن گل سوم رئال مادرید موثر بود.

بنزما و وینیسیوس جونیور در این فصل آماری شگفت انگیز داشته اند. وینی جونیور در 27 بازی این فصل، 15 گل زده و 9 پاس گل داده است و از طرفی کریم بنزما با انجام 26 بازی در این فصل، 23 گل زده و 9 پاس گل داده است.

زوج بنزما و وینیسیوس در حال حاضر تبدیل به یک زوج توقف ناپذیر در فوتبال اروپا شده است و خیلی ها معتقدند که این زوج خط حمله در حال حاضر بهترین زوج خط حمله در فوتبال دنیا است.

1470