پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از شکست ژاوی و صعود به اولین فینال فصل

پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از شکست ژاوی و صعود به اولین فینال فصل

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار نیمه نهایی رقابت های سوپرجام اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا در شهر ریاض، پایتخت عربستان برگزار شد و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست دهد و راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، البته رئال مادرید بازی سختی داشت و شکست بارسلونا به آسانی اتفاق نیفتاد. مادریدی ها در این بازی در وقت های قانونی، دو بار از بارسا پیش افتادند اما هر دو بار بارسلونا توانست نتیجه را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند تا تکلیف کار در وقت های اضافه مشخص شود. در وقت های اضافه بود که فدریکو والورده توانست گل سوم و پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند و شاگردان آنچلوتی به فینال سوپرجام برسند و در اولین ال کلاسیکوی ژاوی او را شکست دهند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از شکست بارسا و صعود به فینال سوپرجام که اولین فینال این فصل نیز هست، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" امشب سختی کشیدیم و به مصاف حریف بزرگی رفتیم. اکنون زمان آن است که آماده شویم تا بهترینِ خودمان را در اولین فینال فصل ارائه دهیم. زنده باد رئال مادرید."

باید دید که از میان اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید کدام تیم حریف رئال مادرید در فینال می شود.

1470