عکس؛ لحظه‌ای که «جانشین مسی» در ال کلاسیکو برگردان زد!

عکس؛ لحظه‌ای که «جانشین مسی» در ال کلاسیکو برگردان زد!

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر دو رئال مادرید خاتمه یافت و بارسلونا این ال کلاسیکو را در ورزشگاه ملک فهد عربستان باخت و نتوانست راهی فینال سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، این ال کلاسیکو اولین ال کلاسیکوی ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا بود و تلاش زیادی کرد تا بتواند در آن به پیروزی برسد و خاطره خوبی از خودش در این بازی بر جای بگذارد اما در نهایت تجربه تیم کارلو آنچلوتی در این بازی چربید و آن ها توانستند در وقت های اضافه با زدن گل سوم در وقت های اضافه با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست دهند.

یکی از بازیکنانی که هواداران بارسلونا به او امید داشتند، آنسو فاتی بود که با داشتن شماره 10 بارسلونا به عنوان "جانشین مسی" شناخته می شود. فاتی در این بازی در دقیقه 66 به جای لوک دی یونگ وارد زمین شد و توانست گل دوم بارسلونا را در دقیقه 83 به ثمر برساند و بازی را به وقت های اضافه بکشاند.

فاتی تلاش زیادی در این بازی داشت و روی یک صحنه هم سعی کرد تا با زدن ضربه ای برگردان، دروازه رئال مادرید را به شکلی دیدنی باز کند و خودش را در ال کلاسیکو ها ماندگار کند اما در نهایت موفق نشد.

1470