شکست ژاوی در اولین ال کلاسیکو؛ رئال مادرید در یک‌قدمی اولین جام فصل

شکست ژاوی در اولین ال کلاسیکو؛ رئال مادرید در یک‌قدمی اولین جام فصل

پایگاه خبری فوتبالی - در ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار می شد، رئال مادرید در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و بارسلونا را شکست دهد و اکنون در آستانه فتح اولین جام این فصل خود قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این ال کلاسیکو بسیار جذاب و پایاپای بود به طوری که رئال مادرید دو بار در آن پیش افتاد و هر دو بار با حملات بارسلونا بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت در پایان نود دقیقه بازی دو بر دو مساوی شد و به وقت های اضافه رفت و در وقت های اضافه بود که رئال مادرید توانست گل سوم را هم به ثمر برساند و به پیروزی برسد و اکنون باید منتظر بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو باشد تا حریف خود در فینال سوپرکاپ را بشناسد.

گل های رئال مادرید را وینیسیوس جونیور، کریم بنزما و فدریکو والورده زدند و گل های بارسلونا را هم لوک دی یونگ و آنسو فاتی به ثمر رساندند.

این ال کلاسیکو اولین ال کلاسیکوی ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا بود و در آن شکست خورد و باید دید که در ادامه کار چه عملکردی خواهد داشت. به نظر می رسد که فصل ضعیف بارسلونا همچنان با هدایت ژاوی هم ادامه داد.

خلاصه بازی رئال مادرید و بارسلونا

گزارش تصویری رئال مادرید - بارسلونا

1470