افشاگری ایجنت سرمربی یوونتوس: موکلم فقط یک امضا با رئال مادرید فاصله داشت

افشاگری ایجنت سرمربی یوونتوس: موکلم فقط یک امضا با رئال مادرید فاصله داشت

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه‌های مکس آلگری فاش کرد موکلش در آستانه نشستن بر روی نیمکت رئال مادرید قرار داشت و فلورنتینو پرز می‌خواست او را جانشین زین الدین زیدان کند. 

به گزارش فوتبالی، در ماه می سال گذشته، زیدان پس از کسب نتایج نامطلوب با لوس بلانکوس، تصمیم گرفت تا از جایگاهش کناره‌گیری کند و در پایان همان فصل در رقابت با اتلتیکو مادرید برای فتح لالیگا شکست خورد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در مرحله نیمه نهایی مغلوب چلسی شد. از همان موقع پرز جستجوی خودش را برای پیدا کردن جانشین مناسب آغاز کرد و در آن زمان نام ماسیمیلیانو آلگری در روزنامه‌های مادریدی بسیار به چشم می‌خورد

به نقل از مارکا، حالا ایجنت آلگری در مصاحبه‌ای با جیووانی برانچینی، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "آلگری فقط یک قدم تا نیمکت رئال مادرید فاصله داشت. در ماه می همه چیز تمام شده بود. ما بر سر تمامی موارد به توافق رسیده بودیم و فقط امضای آلگری باقی مانده است، اما به یک باره تصمیم گرفت به یوونتوس بپیوندد."

در نهایت آلگری به بیانکونری بازگشت و رئال مادرید کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد. آلگری در مصاحبه‌های پیشین خودش راجع به این موضوع گفته بود: "می‌خواهم از پرز بابت علاقه‌ای که به من نشان داد تشکر کنم. من تصمیم را عوض کردم و به یووه رفتم."

4416