آسنسیو به دنبال تکرار خاطرات شیرین خود در ال کلاسیکوی سوپرکاپ

آسنسیو به دنبال تکرار خاطرات شیرین خود در ال کلاسیکوی سوپرکاپ

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 22:30، رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکوی سوپرکاپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که در استادیوم ملک فهد شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان برگزار می شود، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت چه نتیجه ای رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب دو تیم مشخص شده است و یکی از ویژگی های ترکیب رئال مادرید، مثلث خط حمله این تیم است که کارلو آنچلوتی از مثلث بنزما، وینیسیوس جونیور و مارکو آسنسیو استفاده کرده است. آسنسیو در این بازی در پست وینگر راست در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است و به دنبال تکرار خاطرات ویژه خود در ال کلاسیکوی سوپرکاپ است.

در سوپرکاپ سال 2017، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند و مارکو آسنسیو هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت موفق شد مقابل بارسا گلزنی کند و توانست دو سوپرگل در آن بازی ها به ثمر برساند و تبدیل به ستاره آن روز های رئال مادرید شود.

اکنون با گذشت حدود 5 سال از آن روز ها، آسنیسو دوباره با قرار گرفتن در ترکیب رئال مادرید به دنبال تکرار درخشش خود در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا خواهد بود و باید دید که عملکرد او در تیم آنچلوتی چگونه رقم می خورد.

1470