پیش‌بینی اسطوره آلمانی از نتیجه ال‌کلاسیکو در آستانه شروع بازی

پیش‌بینی اسطوره آلمانی از نتیجه ال‌کلاسیکو در آستانه شروع بازی

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از یک ساعت تا شروع بازی حساس میان رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مانده است و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و شرایط برای دو تیم به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ال کلاسیکو همواره یک دیدار حساس بوده است که نگاه ها را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است و افراد و اسطوره های مختلف دنیای فوتبال درباره آن صحبت کرده و نظر داده اند و دیداری نبوده که بتوان آن را نادیده گرفت.

باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق بایرن مونیخ که یکی از اسطوره های این باشگاه هم به حساب می آید و سابقه قهرمانی جام جهانی 2014 را با تیم ملی آلمان دارد، در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:"ال کلاسیکوی امروز، دیداری که همیشه ارزش دیدن دارد. صادقانه بگویم، شکست رئال مادرید در این بازی برای من غافلگیر کننده خواهد بود. نظر شما چیست؟ چه کسی برنده می شود؟"

در واقع شواین اشتایگر معتقد است که رئال مادرید برنده این دیدار خواهد شد و باخت مادریدی ها در این بازی دور از ذهن و غافلگیر کننده است و باید دید که در زمین مسابقه چه نتیجه ای رخ می دهد و کدام تیم می تواند به پیروزی برسد.

1470