مهاجم جدید بارسلونا به دنبال تکرار خاطره مسی و آگوئرو در ال کلاسیکو

مهاجم جدید بارسلونا به دنبال تکرار خاطره مسی و آگوئرو در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو مشخص شده است و یکی از مهم ترین نکات در ترکیب بارسلونا، حضور فران تورس، مهاجم جدید این تیم در خط حمله است و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که قرارداد فران تورس به طور رسمی ثبت شد و این بازیکن شماره 19 بارسلونا را در اختیار گرفت و اکنون او در ال کلاسیکو با شماره 19 به میدان خواهد رفت و می خواهد خاطره ویژه دو شماره 19 سابق بارسلونا را در ال کلاسیکو ها تکرار کند.

لیونل مسی در سال 2007 و زمانی که تنها 19 سال داشت در اولین ال کلاسیکوی خود با پوشیدن پیراهن شماره 19 بارسا موفق شد مقابل رئال مادرید سه گل به ثمر برساند و هت‌تریک کند و بدین ترتیب خودی نشان دهد. آن بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

در ال کلاسیکوی قبلی، یعنی در ال کلاسیکوی دور رفت لالیگای 2021/22 هم سرخیو آگوئرو با شماره 19 بارسلونا دقایقی را به مصاف رئال مادرید رفت و اولین ال کلاسیکوی خود را داشت و توانست مقابل مادریدی ها گلزنی کند. هر چند که بارسا آن بازی را با نتیجه یک بر دو باخت و آگوئرو هم مدتی بعد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

اکنون فران تورس با پوشیدن پیراهن شماره 19 بارسا در خط حمله این تیم به دنبال درخشش و گلزنی مقابل رئال مادرید است.

1470