واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به انتخاب درویش، خصوصی سازی و احتمال فسخ قرارداد کارگزار پرسپولیس

واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به انتخاب درویش، خصوصی سازی و احتمال فسخ قرارداد کارگزار پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درویش یک مدیر ورزشی است و به انتخاب وی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس خوشبین هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، غلامعلی محمدعلیپور در مورد ابقای خودش و محمد اسد مسجدی در جمع اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تصمیمی بود که مجمع گرفت و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. سه نفر جدید به هیات مدیره اضافه شدند،‌ ان‌شاءالله استارت کار با حرکت نویی همراه شود. قطعا مشکلات هم در آینده تک به تک حل خواهد شد.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همه می‌دانیم باشگاه پرسپولیس مشکلات انباشته‌ای دارد. این موضوع هم مربوط به 10،20 یا پنج سال قبل است و مربوط به امروز و دیروز نیست. سال به سال بدهی‌هایی می‌آید و مرتب در مسیر حرکت باشگاه مانع ایجاد می‌کند. باشگاه پرسپولیس را برای هر فصل می‌توان با اسپانسر موجود به راحتی اداره کرد، اما تلنبار شدن این مشکلات پرسپولیس را از لحاظ مالی رو به عقب می‌اندازد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌توانم قول بدهم مشکلات مالی به سرعت حل می‌شود و نمی‌توان تصور کرد در یک، دو یا شش ماه همه چیز حل خواهد شد. با توجه به اتفاق تلخ حذف از لیگ قهرمانان آسیا اکنون باید توجهات به استقلال و پرسپولیس بیشتر شود تا البته همه باشگاه‌ها خصوصی شوند و روی پای خود بایستند. با یک بار کمک به پرسپولیس می‌توان گامی برای رفع مشکلات برداشت.

علیپور در خصوص انتقاداتی که نسبت به اقتصادی نبودن اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس مطرح شده، گفت: خود پرسپولیس یک برند پولساز است. این باشگاه هنوز دولتی اداره می‌شود اما به سمتی می‌رود که ان‌شاءالله خصوصی شود. پتانسیل کافی وجود دارد و خود پرسپولیس به حدی نام بزرگی دارد که می‌تواند در آینده درآمدزایی کند. همه به این فکر می‌کنیم که چگونه در آینده درآمد بیشتر و بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: درویش در باشگاه‌های مختلفی بوده و سابقه ورزشی دارد. به این انتخاب خوش‌بین هستم و امیدوارم بتواند باشگاه را به بهترین شکل اداره کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مباحث مطرح شده نسبت به احتمال قطع همکاری کارگزاری که در زمان سرپرستی مجید صدری با این باشگاه قرارداد امضاء کرد، گفت: در این مورد حرف خاصی ندارم، ان‌شاءالله وقتی کار را شروع کنیم، صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا ببینیم کار در چه حدی پیش می‌رود.

7474