تمجیدِ توأم با حیرت مهاجم لورکوزن از لواندوفسکی: چگونه این‌همه گل می‌زند؟!

تمجیدِ توأم با حیرت مهاجم لورکوزن از لواندوفسکی: چگونه این‌همه گل می‌زند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اهل جمهوری چک بایر لورکوزن به تمجید از گلزن لهستانی باواریایی های شهر مونیخ پرداخته و اظهار می کند که از تعداد گل های بالای این مهاجم در حیرت است و نمی تواند پاسخی برای این موضوع که چگونه او می تواند این تعداد گل را به ثمر برساند، پیدا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، روبرت لواندوفسکی در سالیان اخیر در فرم فوق العاده ای قرار داشته و برای سه سال گذشته نیز بهترین گلزن فوتبال دنیا لقب گرفته است.

پاتریک شیک، مهاجم اهل جمهوری چک باشگاه بایر لورکوزن آلمان که در حال حاضر بعد از روبرت لواندوفسکی و جلوتر از ارلینگ هالند، در رتبه‌ی دوم جدول رده بندی برترین گلزنان بوندسلیگای آلمان قرار دارد، با تمجید از کیفیت همتای لهستانی اش در بایرن مونیخ چنین می گوید: "لواندوفسکی نه فقط به خاطر گل‌ هایش، بلکه به خاطر عملکردی که برای تیمش دارد، به وضوح بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است. لواندوفسکی هفت یا هشت سال است که به طور مداوم در سطحی بسیار بالا بازی می کند. این ها در کنار هم این بازیکن را به بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال دنیا تبدیل می کند. با وجود این که ما بازیکنان متفاوتی هستیم، اما می توانم از لواندوفسکی چیزی یاد بگیرم. هر وقت بازی این مهاجم را تماشا می کنم، تعجب می کنم که چگونه می تواند این همه گل بزند و من هنوز جوابی برای آن پیدا نکرده ام!"

9404