صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با آرسنال/ آخرین وضعیت تمدید قرارداد صلاح

صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با آرسنال/ آخرین وضعیت تمدید قرارداد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی ليورپول پیش از مصاف با آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری پیش از بازی رفت با آرسنال در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس صحبت هایی را درباره‌ی مسائل مختلف مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

درباره‌ی تست های کاذب؟

"یک تست کاذب در ابتدا تست مثبتی است! اما وقتی که شما برای بار دوم تست می‌ دهید، نتیجه‌ اش منفی خواهد شد؛ بنابراین یک تست کاذب به نظر می‌ آید. سپس باید تست سوم را انجام دهید اما شما نمی‌ توانید از بازیکنانتان استفاده کنید زیرا قوانین این گونه هستند. وقتی نتیجه تست اول را می بینیم، باید نتیجه‌ ای درست در نظر بگیریم و ریسک نکنیم؛ نمی‌ توانیم کار دیگری انجام دهیم."

مو صلاح تا بعد از ٣٠ سالگی؟

"ذهنیت او فوق‌ العاده است. نفر اول وارد می‌ شود و آخر از همه خارج می‌ شود. او می‌ داند که چه کاری انجام بدهد؛ به متخصصان گوش می‌ دهد. شخصیت و احساس مسئولیت او عالی است. قطعا این را هدر نمی‌ دهد."

بازی کردن در خانه؟ 

"با قدرتی که آنفیلد می‌ تواند تولید کند، با بازی برگشت قطعاً تفاوت زیادی دارد. پنجشنبه گذشته نمی‌ توانستیم بازی کنیم و اوضاع این گونه شد (بازی اول در آنفیلد سپس در امارات)."

مصدومان تیم؟

"ترنت و آلیسون دیروز تمرین کردند اما تیاگو و اوریگی هنوز به جمع ما اضافه نشدند. بقیه بازیکنان البته تا زمانی که تست آزمایششان مثبت نباشد، به غیر از آن هایی که در آفریقا هستند، در دسترس هستند."

رابو؟

"رابو در جریان بازی با شروزبری مصدومیت جزئی داشت اما خدا را شکر حالش خوب است."

هاروی الیوت؟

"وضعیت هاروی در تمرینات واقعاً امیدوار کننده به نظر می‌ رسد؛ خیلی به دور از تمرینات گروهی نیست."

بازیکنان جوان مقابل شروزبری؟

"راستش گزینه‌ های زیادی نداشتیم! بابی و تاکی نمی‌ توانستند از ابتدا بازی کنند و این ترکیب را روانه میدان کردیم. آن ها را تمرین و آموزش دادیم و تمام اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار دادیم. با شش بازیکن از آکادمی توانستیم پيروز شویم و این خیلی برای ما بزرگ است! بعد از بازی احساس خوبی داشتم؛ آموزش فوتبال این گونه است، قدم به قدم!"

درباره تمدید قرارداد صلاح؟ 

"مذاکرات خوب پیش می‌ رود، همین! فکر می‌ کنم کمی این مصاحبه‌ ها خطرناک هستند! می‌ دانم که مو می‌ خواهد بماند. این چیزها کمی زمان می‌ برند و نمی‌ توانیم این را تغییر بدهیم؛ همه چیز در جای درستی قرار دارد. کارهای زیادی وجود دارد که باید برای مذاکرات انجام دهید و در نتیجه زمان بر است! ایجنتش هم حضور دارد اما هیچ جای نگرانی نیست. این طبیعی است. همه چیز خوب است، هنوز نتیجه قطعی مشخص نیست اما صحبت ها در حال انجام است. مو بازیکنی در سطح جهانی است."

9404