آخرین وضعیت انتقال دو گزینه مد نظر میلان از دو تیم شهر منچستر

آخرین وضعیت انتقال دو گزینه مد نظر میلان از دو تیم شهر منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری همچنان به دنبال جذب یک مدافع در فرصت نقل و انتقالات زمستانی است و مدافع منچستر یونایتد به یک هدف اصلی برای این باشگاه تبدیل شده در حالی که مدافع دیگر تیم شهر منچستر یعنی سیتیزن ها نیز به عنوان گزینه‌ی جایگزینی برای این انتقال در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت، خبرنگار این رسانه‌ی ایتالیایی چنین عنوان می کند که میلان مذاکرات اولیه‌ی خود را با منچستر یونایتد آغاز کرده است و یونایتد از قرض دادن اریک بایی، مدافع بیست و هفت ساله‌ی تیم خود تا پایان سال به سن سیرو استقبال می کند.

با این حال، سران منچستر یونایتد از مدیریت روسونری درخواست دارند تا یک بند خرید دائمی به قرارداد این معامله اضافه کنند.

اریک بایی در سال 2016، ویارئال اسپانیا را با قراردادی به ارزش سی و هشت میلیون یورو به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد اما در این فصل از رقابت ها، فرصت بازی کمی داشته و در مجموع رقابت ها تنها هفت بار در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشته است.

اریک بایی به همراه فرانک کسیه با تیم ملی ساحل عاج در رقابت های جام ملت های آفریقا حضور دارند و انتظار می رود هر دو بازیکن در دیدار برابر گینه در ترکیب اصلی به میدان بروند.

نشریه‌ی گاتزتا همچنین تأکید می کند که میلان ناتان آکه، مدافع منچستر سیتی را نیز زیر نظر دارد اما دستمزد بازیکن برای روسونری بسیار بالاست.

9404