کلوزه جدید آلمان مورد توجه ایتالیایی‌ها

کلوزه جدید آلمان مورد توجه ایتالیایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - جواهر ماینتس که به کلوزه جدید آلمان شهرت یافته، مورد توجه ایتالیایی ها قرار دارد و باید دید آیا این بازیکن بوندسلیگا را به مقصد سری آ ترک می کند یا خیر.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و ایتالیایی، یوناتان بورکارت یکی از جذاب ترین مهاجمین آلمانی حال حاضر جهان به حساب می‌ آید. مهاجم بیست و یک ساله‌ی باشگاه ماینتس آلمان درخشش قابل‌ توجهی در بوندسلیگای آلمان داشته و در تیم ملی جوانان آلمان هم کاپیتان شده است.

حالا یک رسانه‌ی آلمانی به نام وب سایت فوسبال ترانسفرز به نقل از وب سایت نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا ادعا می‌ کند که لاتزیو به 'کلوزه جدید' فوتبال آلمان علاقه‌ مند شده است. ایتالیایی ها معتقدند که لاتزیو در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه‌ی جاری هم ممکن است برای جذب بورکارت وارد عمل شود.

یوناتان بورکارت در یک قدمی تیم ملی آلمان هم قرار داشت اما با هماهنگی هانس دیتر فلیک، سرمربی مانشافت در تیم جوانان به کار خود ادامه داد. ارزش او چیزی در حدود هفده میلیون یورو تخمین زده می‌ شود اما بعید است کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس این بازیکن جوان را با این رقم به فروش برساند.

قرارداد جواهر ماینتس تا سال ۲۰۲۴ با این تیم آلمانی اعتبار دارد. یوناتان بورکارت به خاطر سبک بازی شبیه به میروسلاو کلوزه، لقب کلوزه جدید فوتبال آلمان را از برخی از نشریات دریافت کرده است. جالب این جاست که میروسلاو کلوزه هم سابقه‌ی بازی در لاتزیو را در کارنامه‌ی دوران بازی خود داشت و روزهای جذابی را در سری آ سپری کرد!

9404