خیبر خرم آباد 3 - شاهین بوشهر صفر | کولاک 15 دقیقه شاگردان ویسی

خیبر خرم آباد 3 - شاهین بوشهر صفر | کولاک 15 دقیقه شاگردان ویسی

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان عبدالله ویسی در یک بازی خارج از خانه توانستند به برتری پرگلی دست پیدا کنند و رسماً وارد کورس صعود به لیگ برتر شوند.

به گزارش فوتبالی، بعد از دو پیروزی روحیه‌بخش مقابل ماشین‌سازی و رایکا، امروز در جریان رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ یک شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال خیبر خرم آباد به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفتند؛ حریفی که در این فصل لیگ یک بردی را به دست نیاورده و از 13 بازی قبلی خود تنها 5 امتیاز کسب کرده بود.

شاگردان ویسی در نیمه نخست، بارها و بارها روی دروازه شاهین موقعیت‌سازی کردند اما با بدشانسی ضربات بازیکنان این تیم به گل تبدیل نمی‌شد و فرصت‌سوزی مهاجمان خیبر باعث شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

روند ناکامی بازیکنان خیبر در رسیدن به گل برتری تا دقیقه 74 ادامه داشت و آن‌ها که دوست داشتند تا در این بازی خانگی با کسب پیروزی به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شوند، خود را برای رسیدن به گل برتری به آب و آتش زدند تا این‌که سرانجام میلاد غریبی در دقیقه 74 موفق به گلزنی شد.

بعد از گلزنی غریبی، شیرازه خط دفاعی شاهین از هم پاشیده شد و شاگردان ویسی به دنبال یک برتری پرگل خانگی بودند که به آن دست پیدا کردند؛ شهرام سالاری در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی اختلاف را به 2 گل رساند و سپس در اوقات تلف شده بازی، محمدجواد عباسی موفق شد گل سوم را برای خیبر به ثمر برساند و در دقیقه 90+6 نتیجه بازی 3-0 به سود شاگردان عبدالله ویسی شد تا آن‌ها جشن یک پیروزی پرگل را در خانه بگیرند.

خیبری‌ها با کسب سومین برد متوالی توانستند در جدول رده‌بندی لیگ یک بالاتر از استقلال خوزستان در رتبه سوم جای گیرند و با 26 امتیاز در فاصله 4 امتیاز تا صدر جدول، به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر قد علم کنند؛ در مقابل شاهین شهرداری بوشهر همچنان در حسرت کسب پیروزی ماند تا با کسب 5 امتیاز از 14 بازی، در جایگاه هفدهم جدول یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای سقوط به لیگ دو باشد.

7474