خوشه طلایی صفر - شهرداری همدان صفر | آقای تساوی لیگ آزادگان از همدان!

خوشه طلایی صفر - شهرداری همدان صفر | آقای تساوی لیگ آزادگان از همدان!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم خوشه طلایی ساوه مقابل شهرداری همدان متوقف شد تا امتیازات بازی تقسیم شود و شهرداری همچنان در حسرت برد بماند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، خوشه طلایی ساوه در تهران میزبان شهرداری همدان بود. عدم حمایت مناسب از خوشه طلایی در ساوه و نبود زمین چمن مناسب در این شهر باعث شد تا مدیران این باشگاه تصمیم به انتقال بازی‌ها به تهران را بگیرند و شاگردان داود مهابادی در پایتخت میزبان شهرداری همدان بودند.

خوشه طلایی در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی را کسب کرده بود تا در بالای جدول قرار بگیرد و حتی شانس قرار گرفتن میان سه تیم بالای جدولی را به دست آورد. پیروزی مقابل شهرداری همدان می‌توانست گام مهمی برای این تیم باشد اما ساوه‌ای‌ها موفق به این کار نشدند.

این دیدار علی‌رغم تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به گل با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تک امتیاز این مسابقه دردی از آنها دوا نکند. خوشه طلایی 23 امتیازی شد و شهرداری نیز با کسب هفدهمین امتیاز در همان میانه جدول باقی ماند.

جالب اینکه شهرداری همدان همچنان به کسب تساوی‌هایش ادامه می‌دهد و در هفته چهاردهم به هشتمین تساوی فصل رسید و این در حالی است که آنها سه برد و سه شکست را تجربه کرده‌اند.

7474