سایپا 4 – ماشین‌سازی صفر | استارت سایپا با روانخواه به سمت خوشبختی

سایپا 4 – ماشین‌سازی صفر | استارت سایپا با روانخواه به سمت خوشبختی

پایگاه خبری فوتبالی- سایپا پس از 7 هفته ناکامی در کسب پیروزی، توانست با غلبه بر ماشین سازی از بحران خارج شود.

به گزارش فوتبالی، سایپا که در 7 هفته گذشته لیگ آزادگان و یک دیدار جام حذفی موفق به پیروزی نشده بود، توانست در دیداری یک طرفه با پیروزی پر گل برابر ماشین سازی به بحران ها پایان داده و 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند.

پس از تغییراتی که روی نیمکت خودروسازان صورت گرفت، امید روانخواه هدایت سایپا را برعهده گرفت و جانشین سعید اخباری شد. آنها در گام اول مغلوب استقلال ملاثانی شدند و در دو هفته اخیر نیز با بدشانسی برابر ملوان قدرتمند و شاهین بوشهر به نتیجه تساوی دست یافتند.

شاگردان روانخواه که به دنبال شکستن طلسم ناکامی ها و فرار از منطقه خطر بودند، توانستند در روزی که یک بازی مالکانه را انجام دادند، با برتری قاطع و یک طرفه و با 4 گل از سد ماشین سازی عبور کنند.

در این بازی حسین مالکی مرد نخست میدان بود. بازیکنی که فصل گذشته و در لیگ برتر نیز با یک گل زیبا و 3 امتیازی موجبات شکست استقلال و محمود فکری را فراهم کرده بود، در این دیدار در ترکیب سایپا خوش درخشید و روی 2 گل تیمش تأثیرگذار بود.

خودروسازان در این بازی و در دقیقه 27 توسط بهروز هوشمند به گل نخست دست پیدا کردند. در حالیکه بازی با این یک گل در نیمه نخست رو به پایان بود، ایمان غلامی در دقایق پایانی نیمه نخست حساب کار را 2 بر صفر کرد تا سایپا با آسودگی خیال بیشتری راهی رختکن شود.

در نیمه دوم نیز سایپا بیشتر از حریف خود صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 71 این حسن مالکی بود که روز خوب خودش و سایپا را تکمیل کرد و قدر پاس مهرداد حیدری را دانست تا نارنجی پوشان به گل سوم نیز دست پیدا کنند.

در لحظات پایانی بازی مهرداد حیدری نیز که به عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه 65 وارد زمین شده بود، نام خودش را در میان گلزنان بازی به ثبت رساند. این بازیکن در دقیقه 89 روی پاس جواد نصیر تیمش را به گل چهارم رساند تا تیم روانخواه با یک پیروزی قاطع و یک طرفه به روند پیروزی و فرار از بحران بازگردد.

سایپا با این پیروزی مهم 16 امتیازی شد و به رتبه دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد تا خودروسازان به بازگشت روزهای خوب امیدوار شوند.

7474