درگیری مسلحانه در جام ملت‌های آفریقا؛ تمرینات لغو شد

درگیری مسلحانه در جام ملت‌های آفریقا؛ تمرینات لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - مالی مجبور شد که تمرین خود را پیش از بازی آغازین خود در جام ملت های آفریقا در روز چهارشنبه لغو کند چرا که درگیری مسلحانه میان نیروهای دولتی و مخالفان باعث شد تا امکان برگزاری تمرین وجود نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این درگیری مسلحانه در شرق کامرون و در نزدیکی زمین تمرین لیمبه رخ داده است، جایی که قرار است میزبان تمرینات دو تیم مالی و گامبیا برای آماده سازی جام ملت های آفریقا باشد. رسانه های محلی گزارش داده اند که تیم ملی مالی مجبور شده که تمرین خود را ساعاتی پیش از تقابل با تونس لغو کند. بیسوما و موسی جنپو ستارگان لیگ انگلیس در اردوی تیم ملی مالی در کشور کامرون حضور دارند.

درگیری مسلحانه میان نیروهای دولتی و جدایی طلبان به مرگ دو نفر منجر شده است و پنج نفر هم مصدوم شده اند. در حال حاضر ماموران پلیس کامرون سخت در تلاش هستند تا امنیت را برقرار کنند. رسانه های محلی گزارش داده اند که تیم ملی مالی تمرین خود را لغو کرده و ورزشگاه مولیکو را ترک کرده است. دو شهروند عادی در  درگیری مسلحانه جان خود را از دست داده اند.  نیروهای جدایی طلب مسئولیت درگیری را پذیرفته اند و به نظر می رسد که قصد دارند که از فرصت میزبانی بازیهای جام ملت ها در کامرون استفاده کنند تا صدای خود را به گوش رسانه ها برسانند. آنها پیش از این هم تهدید کرده بودند که امنیت مسابقات را به خطر خواهند انداخت.

4125