مانع بزرگ پیش روی مصر برای اخراج کی‌روش/ سیستم عجیب مرد پرتغالی مسخره شد +عکس

مانع بزرگ پیش روی مصر برای اخراج کی‌روش/ سیستم عجیب مرد پرتغالی مسخره شد +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- عضو فدراسیون فوتبال مصر از مانع بزرگ برای برکناری سرمربی تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران شروعی ضعیف در جام ملت های آفریقا داشت و با نتیجه یک بر صفر تسلیم نیجریه شد.

در همین رابطه رضا عبدالعال ستاره سابق الزمالک و الاهلی خواستار برکناری فوری کی روش شد. او پیشنهاد داد تا ضیاء السید دستیار کی روش در ادامه مسابقات به عنوان سرمربی تیم باشد.

هکتور کوپر سرمربی سابق مصر نیز در این زمینه، گفت: سبک بازی کی روش منظم نیست. با این سیستم بازی از ابتدا در دل همه بازیکنان شک وجود داشت. کی روش در این بازی سیستم مشخصی نداشت.

نشریه «سان» انگلیس نیز به تمسخر کی روش پرداخت و نوشت: مربی پرتغالی در این بازی سیستم عجیب و غریبی پیدا کرد. او با سیستم 5-5-0 بازی کرد یعنی 5 بازیکن در پست دفاع و 5 بازیکن در خط میانی و بدون مهاجم بازی کرد.

عامر حسین عضو فدراسیون فوتبال مصر اخراج کی روش در شرایط کنونی را محال دانست. این مسئول بلندپایه فدراسیون مصر غرامت سنگین در ازای برکناری کی روش را مانع از این اقدام دانست.

طبق اعلام این مسئول فدراسیون مصر اگر کی روش برکنار شود فدراسیون موظف است غرامت 2 میلیون و 700 هزار دلاری پرداخت کند به همین خاطر برکناری مرد پرتغالی امکان پذیر نیست.

7474