روش عجیب برای انتقال قهرمان یورو به تورنتو

روش عجیب برای انتقال قهرمان یورو به تورنتو

پایگاه خبری فوتبالی - بیل ماننیگ مدیر باشگاه تورنتو اعلام کرد که خرید لورنزو اینسینیه توسط تیمش پس از جستجو در وبسایت ترانسفرمارکت انجام شده چرا که مدیر باشگاه کانادایی در آن جا فهمیده که کاپیتان ناپولی در پایان قراردادش است.

به گزارش فوتبالی، مانینگ گفته است که پس از قهرمانی ایتالیا در یورو به سایت ترانسفرمارکت رفته است تا در مورد شرایط قرارداد بازیکنان با باشگاه هایشان اطلاعات کسب کند و بتواند برخی از آنها را به خدمت بگیرد که در آن جا می فهمد که قرارداد اینسینیه با ناپولی رو به پایان است. مدیر تورنتو گفت:" در تابستان گذشته به سایت ترانسفرمارکت رفتم و لیست تیم ملی ایتالیا که قهرمان یورو شده بود را بررسی  کردم تا ببینم که کدام بازیکنان در پایان قراردادشان هستند. لورنزو اینسینیه از معدود بازیکنانی بود که قراردادش رو به پایان بود."

مانینگ از طریق سایت ترانسفرمارکت مطلع می شود که قرارداد اینسینیه با ناپولی در تابستان 2022 به اتمام می رسد و بدین ترتیب از فرصت برای شروع مذاکرات آغاز می کند تا او را به تورنتو ببرد. وی افزود:" بعد از آن که لیست را دیدم، به این نتیجه رسیدم که اینسینیه بهترین گزینه برای ماست.  او بازیکنی است که می تواند هواداران را به استادیوم ها بیاورد."

تورنتو در تلاش است تا به بهترین شکل خود را برای مسابقات ام ال اس در سال 2022 آماده کند که مانینگ می گوید که خریدهای دیگری هم در راه خواهد بود.

4125