نقشه زمستانی کونته: سه فروش و خرید بازیکنان مورد نظر رئال و بارسا

نقشه زمستانی کونته: سه فروش و خرید بازیکنان مورد نظر رئال و بارسا

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام می خواهد خودش را در جمع مدعیان جامها قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته می خواهد که تاتنهام را همچون سالهای اخیر به مدعیان کسب سهمیه چمپیونزلیگ برگرداند چرا که تیم انگلیسی در یکی دو سال اخیر ناکامی های زیادی داشته است. حالا کونته در تلاش است تا ساختار مورد نظرش را در تاتنهام جا بیاندازد. تاتنهام زیر نظر مربی ایتالیایی با سیستم 2-5-3 بازی می کند که کونته برای راه اندازی سیستم مورد نظرش به خرید برخی بازیکنان باکیفیت نیاز دارد.

مدیران تاتنهام جلسه ای را با کونته در مورد خریدهای زمستانی داشته اند. در این جلسه دنیل لوی مدیر تاتنهام، جو لوئیز مالک باشگاه، پاراتیچی مدیر اجرایی باشگاه نیز حضور داشته اند. در این جلسه همگی برای فروش دله الی و مت دوهرتی به توافق رسیده اند. تاتنهام می خواهد که با جدایی این بازیکنان جا را برای چهره های جدید در لیستش باز کند. برگوین نیز در لیست فروش قرار دارد هر چند که تاتنهام پیشنهاد آژاکس را رد کرده و مبلغ بالاتری را خواسته است.

در مورد خریدهای احتمالی نیز آداما ترائوره ملی پوش اسپانیایی ولورهمپتون اصلی ترین گزینه است. کونته از مدیران تاتنهام خواسته تا هر طور که شده این بازیکن را برای حضور در پست پیستون کناری به خدمت بگیرند. تاتنهام از سویی به جذب فرانک کسیه از میلان فکر می کند .قرارداد هافبک ساحل عاجی با روسونری ها در پایان فصل به اتمام می رسد. تاتنهام به دنبال خرید یک دفاع میانی هم هست که فعلا گزینه مورد نظرشان مشخص نیست. ترائوره مورد توجه بارسا هم هست در حالی که رئال و پی اس جی نیز به جذب کسیه فکر می کنند.

4125