شمسایی: رسانه ها ایرادهایم را بگویند/ کار سخت است اما به کمک همه فوتسالی ها نیازمندم

شمسایی: رسانه ها ایرادهایم را بگویند/ کار سخت است اما به کمک همه فوتسالی ها نیازمندم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید تیم ملی فوتسال گفت: کار سخت است اما با تمام توان و همدلی بزرگان و پیشکسوتان فوتسال برای افتخار این رشته توپی تلاش می کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، وحید شمسایی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه  تشکری داشته باشم و همچنین از سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی که وی زحمات زیادی در این سال‌ها برای این تیم کشیده است. کار سخت است اما با تمام توان و با همکاری و همدلی تمام بزرگان و پیشکسوتان فوتسال مثل ابطحی، صالحی، رعدی، شمس و... که در کنارشان فوتسال را آموختم، این بار سنگین را باید با همت و یکدلی یکدیگر بلند کنیم.

وی گفت: مطمئن باشید تا آنجا که در توانم باشد از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد و تمام توانایی و تجربیات خودم را در اختیار تیم ملی فوتسال قرار خواهم داد اما کار خیلی سخت است و ما باید در ابتدا به رده های پایه توجه کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر روزی پیراهن تیم ملی را پوشیدم به همت و کمک همه بزرگان فوتسال بود و حالا هم که این سکان را در دست گرفته‌ام، دوست دارم همگی به کمک من و تیم ملی بشتابند.

شمسایی تاکید کرد: در همین ابتدا از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم اگر ایراداتی در من دیدند بگویند و  مطمئن باشند در صورتی که راه را اشتباه رفته باشم، با جان و دل می‌پذیرم. همه ما در کشور چه اهالی رسانه، چه پیشکسوتان و... باید دست در دست هم دهیم  به فوتسال فکر کنیم.

۴۱۵۴