تفاوت ژاوی و کومان از دیدگاه ستاره آلمانی رئال مادرید

تفاوت ژاوی و کومان از دیدگاه ستاره آلمانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اذعان کرد که بازی‌ها بارسلونا را تماشا نکرده، چون کارهای مهم‌تر دیگری در زندگی‌اش دارد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در کینگ عبدالله اسپورت سیتی در شهر جده عربستان برابرهم صف آرایی خواهند کرد و برنده این دیدار در فینال با برنده دیدار اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو که روز پنچ شنبه برگزار می‌شود، بازی خواهد کرد.

به نقل از مارکا، ستاره سابق بایرن مونیخ راجع به ال کلاسیکوی پیش رو و شرایط بارسلونا گفت: "تفاوت بارسلونای ژاوی با بارسلونا رونالد کومان؟ بازی‌های بارسلونا را ندیده‌ام، چون کارهای مهم‌تری در زندگی‌ام دارم و همچنین باید بازی‌های خودمان را چند بار نگاه کنم، اما به خوبی آن‌ها را می‌شناسم. چند بازیکن آن‌ها ممکن است شانس بازی کردن نداشته باشند، اما آن‌ها همچنان ترکیبی مخلوط از بازیکنان باتجربه و بااستعداد در اختیار دارند. نمی‌توانم دقیقا بگویم بارسا زیر نظر ژاوی چه تغییری کرده است."

"بازی مالکانه؟ آن‌هایی که مرا می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که دوست دارم همیشه توپ زیر پایم باشد، اما رمز موفقیت یک تیم این است که بتوانیم خودمان را با تمامی سیستم‌ها تطبیق بدهیم."

4416