در ال‌کلاسیکو اختلاف دو تیم در جدول بی اهمیت است

در ال‌کلاسیکو اختلاف دو تیم در جدول بی اهمیت است

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس کاپیتان باسابقه بارسلونا مدعی است که فاصله امتیاز زیاد با رئال مادرید در جدول لالیگا، هیچ تاثیری روی دیدار حساس چهارشنبه شب نخواهد گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا در استادیوم کینگ عبدالله اسپورت سیتی در شهر جده به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم فصل بسیار متفاوتی را تجربه می‌کنند، چون لوس بلانکوس با اقتدار در صدر جدول است، اما بارسلونا هنوز نتوانسته بعد از خروج مسی، دوباره سرپا شود. 

به نقل از مارکا، بوسکتس کاپیتان بلوگرانا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "فاصله میان ما و رئال مادرید در لالیگا همین است و نمی‌شود کاری راجع به آن کرد. اما دیدار چهارشنبه شب یک تک بازی است و ما با تمام قوا در زمین ظاهر خواهیم شد. آن‌ها با اعتماد به نفس بالا وارد میدان خواهند شد، اما ما هم از شانس خوبی برخورداریم."

"از زمان شکست قبلی مقابل رئال مادرید در لالیگا، ما از نظر فیزیکی و جسمانی بهتر شده‌ایم. چندین نفر از بازیکنان ما به خاطر مصدومیت و کووید 19 آماده نیستند، اما هیچ بهانه‌ای برای دیدار ال کلاسیکو پذیرفته نیست. باید روبه جلو نگاه کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم."

4416