ادعای جالب مارکا؛ رونالدو جانشین امباپه و هم‌تیمی مسی در پاریسن ژرمن می‌شود

ادعای جالب مارکا؛ رونالدو جانشین امباپه و هم‌تیمی مسی در پاریسن ژرمن می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا مدعی است سران پاریسن ژرمن در حال طراحی یک نقشه برای جذب کردن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد در تابستان آینده هستند و می‌خواهند او جانشین کیلیان امباپه شود. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته زمانی که بحث و اخبار راجع به علاقه رئال مادرید به کیلیان امباپه بالا گرفت، ناصر الخلیفی مالک متمول پی‌اس‌جی خرید کریستیانو رونالدو ستاره آن زمان یوونتوس را در نظر داشت، اما در نهایت این مهاجم 36 ساله به منچستریونایتد پیوست. 

حالا مارکا ادعا می‌کند که با پایان یافتن قرارداد کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن، او به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد و کریستیانو رونالدو به پارک دو پرنس خواهد رفت. اخیرا اخبار زیادی مبنی بر شکراب شدن رابطه میان برنده پنج توپ طلا و رالف رانگنیک به گوش می‌رسید، ما باید در نظر گرفت که آیا تنها پس از 12 ماه حضور دوباره در الدترافورد، می‌خواهد از این باشگاه برود یا خیر. مارکا در این باره معتقد است که رونالدو از هم تیمی‌شدن با لیونل مسی به شدت استقبال می‌کند و اگر رانگنیک به همین روندش ادامه دهد، جدایی او از شیاطین سرخ اجتناب ناپذیر است.

همه این موارد، تنها با پیوستن امباپه به رئال مادرید امکان پذیر است و البته قهرمان جام جهانی 2018 چند بار به صورت آشکار، عشق و علاقه‌اش را به لوس بلانکوس اعلام کرده است. 

4416