تمجید ژاوی از آنچلوتی و رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

تمجید ژاوی از آنچلوتی و رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا به تمجید از کارلو آنچلوتی و رئال مادرید پرداخت و اذعان کرد لوس بلانکوس در حال حاضر بهترین تیم اسپانیاست. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در کینگ عبدالله اسپورت سیتی در شهر جده عربستان برابرهم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم در این فصل شرایط متفاوتی داشتند. رئال آنچلوتی در این فصل توانسته با کسب نتایج خوب در صدر جدول لالیگا باشد، اما در آن سو، آبی اناری‌ها حتی زیر نظر ژاوی نیز پرنوسان ظاهر شده‌اند، اما دیدار ال کلاسیکو می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای آن‌ها باشد. 

ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من یک بارسلونای در حال بازسازی و یک رئال مادرید در اوج را می‌بینم، اما تمامی این‌ها بی معنی نیست. ما در همه شرایطی با آن‌ها مسابقه داده‌ایم. بازی آسانی برای ما نخواهد بود، چون آن‌ها بهترین تیم اسپانیا هستند."

"من چیزهای خوبی در تیمم می‌بینم. باید در زمین با قاطعیت بیشتری عمل کنیم و باید بگویم که پروژه ما زمان‌بر است، اما بازی مقابل رئال مادرید یک آزمایش خوب برای ماست. بازیکنانی مثل پدری، تورس و آرائوخو به تیم برگشته‌اند."

4416