پیروزی دیناموزاگرب با محرمی

پیروزی دیناموزاگرب با محرمی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل لیوبلیانا اسلوونی به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی در آن عضویت دارد، از تعطیلات آغازین سال نو میلادی و وقفه رقابت‌های لیگ یک کرواسی استفاده کرده و در کنار اردوی نیم‌فصل، دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.

دینامو زاگرب از ساعت ۱۷ امروز(به وقت ایران) در کمپ تمرینی رووینی کرواسی  مقابل لیوبلیانا، تیم سوم جدول لیگ حرفه‌ای اسلوونی قرار گرفت و در نهایت موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در نیمه اول دیدار امروز مقابل لیبولیانا اسلوونی به تساوی بدون گل دست یافت، اما در نیمه دوم با ۱۱ تغییر در ترکیب خود و اضافه شدن نفراتی مثل صادق محرمی، موفق شد به برتری ۲ گله دست پیدا کند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در حالی امروز از دقیقه ۴۶ به ترکیب تیمش مقابل لیبولیانا اسلوونی اضافه شد که در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ یک کرواسی و لیگ اروپا فرصت حضور در زمین به دست نیاورده و طی دو دیدار دور از فهرست تیمش بود.

یاران محرمی که ۱۹ روز دیگر نخستین مسابقه رسمی خود در سال ۲۰۲۲ را مقابل تیم رده دومی ریه‌کا برگزار می‌کنند، در حال حاضر با ۴۰ امتیاز صدرنشین لیگ یک کرواسی هستند.

6641