وینگر بارسلونا گزینه اصلی بایرن‌مونیخ در صورت فروش کومان

وینگر بارسلونا گزینه اصلی بایرن‌مونیخ در صورت فروش کومان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سران بایرن مونیخ تصمیم قطعی خود را در صورت فروش کینگزلی کومان گرفته اند و آن هم خرید عثمان دمبله از بارسلونا می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی فرانسوی اکیپ، در بایرن مونیخ و در مورد عثمان دمبله تردیدی در خصوص کیفیت او وجود ندارد و تنها موضوع سابقه‌ی مصدومیت و حقوق او ممکن است مشکل ساز باشد.

طبق گزارش نشریه‌ی اکیپ، بایرن مونیخ برای جلوگیری از بروز مورد مشابهی همانند داوید آلابا، قطعاً اگر با کینگزلی کومان به توافق نرسد، این وینگر فرانسوی را در تابستان خواهد فروخت و در آن صورت، دیگر ستاره فرانسوی یعنی عثمان دمبله به اولویت اصلی سران باواریایی ها بدل می شود.

در این بین یولیان ناگلزمان نیز از طرفداران عثمان دمبله است و سران بایرن مونیخ فکر می کنند که وجود بازیکنان فرانسوی متعدد در تیم به بهبود نظم و نگرش این ستاره کمک خواهد کرد.

باشگاه همچنین فکر می کند که کادر پزشکی می تواند به بهبودی وضعیت سلامتی و مصدومیت  عثمان دمبله کمک کند. 

گفتنی است که مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارل هاینز رومنیگه نیز از طرفداران عثمان دمبله است و پیش تر برای جذب این بازیکن فرانسوی اقدام کرده بود. با وجود بازنشستگی، رومنیگه همچنان با تیم در ارتباط است و نظرات مشورتی خود را هم بیان می کند.

9404