صحبت‌های اینزاگی پیش از بازی با یوونتوس در سوپرجام ایتالیا

صحبت‌های اینزاگی پیش از بازی با یوونتوس در سوپرجام ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری پیش از بازی حساس سوپرجام ایتالیا مقابل بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پیش از بازی حساس فردا شب در سوپرجام ایتالیا مقابل یوونتوس، در نشست خبری حاضر شد. اینزاگی در این نشست خبری گفت: "دیدار فردا یک فینال است و در این گونه بازی ها نمی توان گفت که شانس یک تیم بیشتر از تیم دیگر است. یوونتوس در هشت بازی آخرش شکست ناپذیر بوده و آن ها روز یکشنبه در یک بازی بسیار پیچیده با انجام یک کار خارق العاده ورق را برگرداندند. یوونتوس به فینال ها عادت کرده است، آن ها بازیکنانی با تجربه بالایی دارند اما ما نیز در فرم بسیار خوبی هستیم. ما با تمام قوا بازی خواهیم کرد به امید این که رضایت طرفداران خود را جلب کنیم. انگیزه های دو تیم و اتفاقات این بازی اهمیت خواهد داشت."

توانایی اینزاگی در شکست دادن یووه در سوپر کاپ؟

"همان طور که گفتم، همگی فینال ها مسابقات خاصی هستند که نتیجه آن ها با یک اتفاق می تواند تعیین شود. با دانستن این که مقابل تیمی عالی قرار می گیریم، باید برای هر توپ بجنگیم و عزم راسخی داشته باشیم. لحظاتی وجود خواهد داشت که یووه کار ما را سخت خواهد کرد ولی ما می خواهیم خود را از زیر فشار این تیم در آن لحظات رها کنیم زیرا می خواهیم یک بازی عالی انجام دهیم. من دو فینال در سوپرکاپ مقابل یووه داشتم که حتی با وجود نداشتن شانس زیاد برای برتری، هر دوی آن ها خوب پیش رفت. این دلیلی برای افتخار است، اما یک فینال کوپا ایتالیا را نیز مقابل یووه باختم. بازی فردا دیداری زیبا در ورزشگاهی مانند سن سیرو خواهد بود. ما می دانیم که کار آسانی نخواهیم داشت، اما 120 درصد توان خود را خواهیم گذاشت."

فشار روی اینتر برای پیروزی؟

"من مطلقا هیچ گونه نگرانی و ترسی ندارم و این باید انگیزه ای برای ما باشد. امروز ما در جدول لیگ تیم اول هستیم. کافی است به 20 آگوست و هفته اول لیگ نگاه کنید که به نظر می رسید یوونتوس مدعی جدی رقابت برای قهرمانی که در آن اینتر و سایر تیم ها نیز حضور دارند، محسوب می شود. با این حال، نتایج درون زمین بود که اهمیت داشت و اکنون ما صدرنشین هستیم اما تا پایان لیگ هر اتفاقی می تواند در رقابت برای قهرمانی رخ دهد زیرا نحوه بازی دو تیم میلان و ناپولی را دیده ایم. آتالانتا نیز چند سال است خوب کار می کند و یووه نیز در چند بازی اخیر موفق بوده است. ما باید به مسیر خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. یووه ترکیب مهمی در اختیار دارد و الگری می داند جای غایبینش برای بازی فردا را چگونه پر کند. بونوچی و کیلینی برای بازی فردا ریکاوری می کنند و مطمئناً تیمی رقابتی خواهند داشت. برای کیه‌زا بهترین ها را آرزو می کنم. من شخصاً این پسر را نمی شناسم اما پدرش که در لاتزیو با من بازی کرد را به خوبی می شناسم. کیه‌زا میراث و آینده فوتبال ایتالیا است."

تغییر دو تیم نسبت به بازی رفت؟

"ما فکر می‌ کردیم در آن بازی پیروز شده‌ ایم، سپس پنالتی دقایق آخر اتفاق افتاد. چندین ماه از آن بازی گذشته است و هر دو تیم رشد کرده‌ اند. دیدار دور رفت مسابقه ای عالی برای اینتر و یووه نبود زیرا هر دو تیم عملکردی پایین تر از سطح توانایی و استانداردهای خود داشتند."

وضعیت ژکو و کورئا؟

"امروز یک جلسه تمرین داریم. ما یکشنبه شب بازی کردیم و دیروز در زمین تمرین بازیکنانی که از ابتدا مقابل لاتزیو بازی نکردند را دیدم و همه آن ها از جمله ژکو و کورئا در شرایط خوبی هستند. من خوش شانسم که چهار مهاجم با عملکردی خوب دارم. دو نفر از آن ها همیشه از اول به زمین می روند و دو نفر نیز کار را از نیمکت آغاز می کنند. همیشه برای هر بازی کاربردی ترین مهاجمان را انتخاب می کنم و داشتن چند انتخاب هیچ وقت مشکلی نبوده است. همه آن ها بازیکنان مهمی برای ما هستند."

بازگشت رئیس اینتر به ایتالیا؟" "خوشحالم که استیون ژانگ برگشته است، اما در ماه‌ های اخیر که در ایتالیا حضور نداشت، همیشه نزدیک بودن او به تیم را احساس می کردم. ما قبل و بعد از هر بازی به یکدیگر پیام می‌ دادیم. ژانگ بازی مقابل لاتزیو را از نزدیک دید و امیدواریم فردا یک بازی عالی برای او، باشگاه و هواداران داشته باشیم. باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم زیرا مطمئنا بازی مهمی برای ما خواهد بود."

9404