دروازه‌بان کلمبیایی، خرید غیرمنتظره رئال مادرید؟

دروازه‌بان کلمبیایی، خرید غیرمنتظره رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید از نیمکت نشینی خسته شده و به جدایی فکر می کند که به نظر می رسد که آژاکس مقصد احتمالی وی باشد.

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا دروازه بان کامرونی در مسیر ترک آژاکس و پیوستن به اینتر قرار دارد که بدین ترتیب دروازه بان اوکراینی رئال مادرید می تواند راهی تیم هلندی شود. رفتن لونین به این معناست که رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی باید به دنبال ذخیره ای برای کورتوا باشد.

حالا نشریه ایتالیایی کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که رئال مادرید شرایط جذب داوید اوسپینا دروازه بان 33 ساله کلمبیایی را دنبال می کند که قراردادش با ناپولی در زوئن به اتمام می رسد. در حقیقت رئال می تواند دروازه بان باتجربه فوتبال کلمبیا را به صورت رایگان به عنوان ذخیره کورتوا به خدمت بگیرد. ناپولی می خواهد قرارداد اوسپینا را تمدید کند و این بازیکن سالی پنج میلیون یورو دستمزد خواسته اما به نظر می رسد که حضور در رئال مادرید برایش گزینه مناسبی باشد. آنچلوتی در ناپولی با اوسپینا کار کرده و به خوبی این دروازه بان کلمبیایی را می خواهد. در حقیقت آنچلوتی نقشی کلیدی در جذب این دروازه بان از آرسنال برای ناپولی داشت و حالا می تواند دوباره این دروازه بان را در رئال مادرید در ترکیبش داشته باشد.

4125