هافبک سابق رئال‌مادرید مالک یک باشگاه ترکیه‌ای می‌شود

هافبک سابق رئال‌مادرید مالک یک باشگاه ترکیه‌ای می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فعالیت‌ های اقتصادی ستاره‌ی ترک تبار آلمانی پایانی ندارد و هافبک سابق مانشافت قصد دارد که یک باشگاه برای خود خریداری کند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و کشور ترکیه، مسوت اوزیل، بازیکن ترک تبار سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه آرسنال در راستای فعالیت های اقتصادی اخیر خود یک حرکت جدید هم انجام داده است. به عبارت دیگر، این ستاره‌ی سابق توپچی های لندنی، یک شغل جدید برای آینده‌ی خود پیدا کرده است! بر اساس ادعای نشریه‌ی بیلد چاپ آلمان و مطابق با تأیید برخی از نشریات ترکیه‌ ای، هافبک سابق مانشافت یک باشگاه فوتبال خریداری کرده و قرار است مالک جدید آن باشد. 

باشگاه کروم اف کی (Corum FK) که در حال حاضر در سطح دسته‌ی سوم فوتبال ترکیه فعالیت دارد، قرار است باشگاه جدید مسوت اوزیل باشد. هافبک سابق باشگاه رئال مادرید اسپانیا با رقم ۱.۳ میلیون یورو این باشگاه فوتبال در کشور ترکیه را مال خود می‌ کند. رئیس این باشگاه، فاتح اوزجان چند روز پیش گفته بود: "یک بازیکن مشهور جهانی در ترکیه می‌ خواهد باشگاه ما را بخرد."

این در شرایطی است که مسوت اوزیل قبلاً هم در بحث‌ های اقتصادی خارج از حیطه‌ی فوتبال شرکت داشته است. او پیش از این هم یک ارز رمزنگاری شده اختصاصی برای خود راه‌ اندازی کرده بود!

9404