نشست خبری الگری و کیلینی قبل از بازی یوونتوس با اینتر در سوپرجام ایتالیا

نشست خبری الگری و کیلینی قبل از بازی یوونتوس با اینتر در سوپرجام ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی و کاپیتان بیانکونری پیش از مصاف حساس فردا شب مقابل نراتزوری در سوپرجام ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو الگری و جورجو کیلینی، سرمربی و کاپیتان یوونتوس قبل از بازی حساس فردا شب در سوپرجام ایتالیا مقابل اینتر در نشست خبری حاضر شدند.

مکس الگری در این نشست خبری گفت:

"فردا بونوچی در دسترس است، او ریکاوری کرده اما نمی‌ تواند نود دقیقه بازی کند. دنیلو احتمالاً تا هفته دیگر نمی‌ رسد. پرین درون دروازه می‌ ایستد چرا که شزنی واکسینه شده و احتمالاً دقایق منتهی به بازی به استادیوم می‌ رسد. مقابل رم، روگانی یکی از بهترین‌ ها بود و از نظر سطح دفاعی هم در بین بهترین‌ ها بود. برای فردا شرایط دیبالا را ارزیابی خواهم کرد چرا که مقابل رم دقایق زیادی بازی کرد. فردا بازی خاصی است که در استادیومی فوق‌ العاده برابر بهترین تیم لیگ که به‌ خوبی کار می‌ کند و اعتماد به نفس دارد، برگزار می‌ شود. هر اتفاقی که فردا بیفتد، نباید روی مسیری که طی می‌ کنیم اثر بگذارد."

"بازار؟ این ترکیبی است که داریم و آن را نگه می‌ داریم، سپس می‌ بینیم چه اتفاقی میفتد. ما کایو و کولوسفسکی را داریم و اگر مجبور شویم، کوادرادو را هم به خط حمله می‌ فرستیم. کیه‌زا آرامش داشت، به سبب غیبت او همه ما باید بیش از حد توانمان مایه بگذاریم. ما و فوتبال ایتالیا مهره بزرگی را از دست دادیم."

"بازی فردا می‌ تواند به ۱۲۰ دقیقه بکشد پس باید در مدیریت انرژی‌ و تعویض هایمان با دقت عمل کنیم."

"باید کیفیت پاس‌ هایمان را بهتر کنیم و آرام‌ تر باشیم. گاهی اوقات بسیار با عجله کار می‌ کنیم و باید از این نظر پیشرفت کنیم. اینتر هم تیمی فیزیکی است، باید خوب بازی کنیم و خوب دفاع کنیم."

"کولوسفسکی؟ دیروز با او هم صحبت کردم، کولو توانایی‌ های مهمی دارد. او می‌ تواند وظایف مختلفی به عهده گیرد اما چیزی که برایش اهمیت دارد، این است که به شکل مشخصی در بازی کردن برسد."

"باید بازی به بازی پیش برویم و به آن‌ هایی که بالای سرمان هستند برسیم و سال بعد خواهیم دید که نزدیک‌ تر می‌ شویم و به رقابت اسکودتو برمی‌ گردیم."

جورجو کیلینی هم در این نشست خبری صحبت کرد:

"اینتر اعتماد به نفس دارد، آن‌ ها به خوبی کار می‌ کنند اما این به معنی شکست‌ ناپذیر بودنشان نیست. مصدومیت کیه‌زا موجب تاسف کل فوتبال ایتالیا شد، امیدواریم جام را فردا به او تقدیم کنیم. پیروزی‌ ای مانند برد در بازی روز یکشنبه، آدرنالین خونتان را افزایش می‌ دهد اما به توازن نیاز داریم. می‌ دانیم باید رشد کنیم و به ثبات برسیم اما فینال ها بازی‌ های خاصی هستند."

"محرومیت ها؟ امیدوارم قوانین تغییر کنند. این که قهرمانان کوپا ایتالیا و لیگ بخواهند با بهترین بازیکنانشان بازی کنند، حقشان است. این که یک کارت زرد در لیگ موجب محرومیت در این بازی‌ ها بشود، معنایی ندارد. این که دلیخت و کوادرادو را نداریم، مایه‌ی تاسف است."

"من خوبم. در چند روز گذشته با تیم تمرین کرده‌ ام و بعد از دشواری‌ هایی که داشتم، حالم خوب است. فردا شانس بیشتری برای پیروزی نداریم اما چنین بازی‌ هایی قابل پیش‌ بینی نیستند. نباید کنترل بازی را از دست بدهیم. در نیمه اول مقابل رم توازن لازم را داشتیم اما اتفاقی که در ابتدای نیمه دوم افتاد، نباید دوباره تکرار شود."

"با کیه‌زا صحبت کردم، مانند یک برادر بزرگ تر به او نزدیکم؛ مثل دیگر بازیکن ها. او در ماه‌ های آتی به حمایت همه نیاز دارد."

"باید با ثبات و توازن به راه خودمان ادامه دهیم. داشتن اعتماد به نفس اهمیت دارد اما نباید بعد از دو برد در آسمان‌ سیر کنید، همان طور که اگر اوضاع آن طور که می‌ خواستید پیش نرفت، نباید خودتان را ببازید."

"وقتی که اینتر هفت امتیاز عقب بود، به باستونی گفتم که فقط خودتان می‌ توانید لیگ را از دست دهید. آن‌ ها کامل‌ ترین تیم هستند. فکر می‌ کنم آن‌ ها از ماه سپتامبر شانس اصلی قهرمانی هستند. ما همان تیم پارسال هستیم با این تفاوت که مانوئل و مویزه اضافه شدند و کریستیانو رفته است. طبیعی است با دشواری‌ هایی روبرو شده باشیم."

9404