تیم جدید «سوباسای 54 ساله» مشخص شد

تیم جدید «سوباسای 54 ساله» مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کازویوشی میورا مسن ترین بازیکن فوتبال دنیا با 54 سال سن است که تیم خود را تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، میورا الهام بخش شخصیت "سوباسا" در کارتون فوتبالیست ها بوده است چرا که شخصیت این مجموعه کارتونی بر اساس او ساخته شده است و حالا این بازیکن ژاپنی به تیم سوزوکا پوینت گترز تحت هدایت برادرش منتقل شده است.

میورا مسن ترین بازیکن فوتبال دنیاست که روز سه شنبه به صورت قرضی از تیم یوکوهاما اف سی به تیم سوزوکا ملحق شد. بازیکن اسبق تیم ملی ژاپن به زودی 55 ساله می شود که در پی سقوط یوکوهاما به لیگ دسته دو تصمیم گرفته که به تیم سوزوکا ملحق شود. هدایت تیم جدید میورا به عهده برادرش یاسوتوشی است و بدین ترتیب این بازیکن سی و هفتمین سال دوران فوتبالش را خواهد داشت. میورا در این باره گفت:" از فرصت بازی در این جا بسیار متشکر هستم و بیشترین تلاشم را خواهم داشت تا بتوانم به باشگاه درون زمین کمک کنم."

سوزوکا پانزدهمین تیم میورا خواهد بود. وی تجربه حضور در برزیل، ژاپن، ایتالیا، کرواسی و استرالیا را هم دارد. این بازیکن ملقب به "پادشاه کازو" مسن ترین بازیکن تاریخ لیگ ژاپن با 54 سال و 12 روز سن در زمان آخرین بازی خود در این لیگ مقابل اوراوا ردز بود. وی مسن ترین گلزن تاریخ لیگ ژاپن هم هست که آخرین گلش را در مارس 2017 مقابل گونما به ثمر رساند.

تصویر میورا در زمان افتتاح جی لیگ در سال 1993 در پوستر این لیگ قرار گرفت و توانست تیم وردی کاوازاکی را به دو قهرمانی اولش در لیگ ژاپن برساند. وی 89 بازی هم در تیم ملی کشورش داشته و قهرمان جام ملت های آسیا 1992 شده و دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ژاپن با 55 گل است.

4125