صحبت‌های رانگنیک درباره بازی تيمش مقابل استون‌ویلا و عملکرد راشفورد

صحبت‌های رانگنیک درباره بازی تيمش مقابل استون‌ویلا و عملکرد راشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ نسبت به پیروزی تیمش در دیدار شب گذشته مقابل استون ویلا در جام حذفی فوتبال جزیره واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی مقابل استون ویلا و صعود تیمش به دور چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس، در ارتباط با این مسابقه و شرایط تیمش و بازیکنانش به رسانه ها گفت: "همه منتظر واکنش بعد از بازی مقابل ولورهمپتون بودند و فکر می کنم ما واکنش خوبی نشان دادیم. نیمه اول خوب بود، اما بعد از آن برای کنترل خط هافبک به مشکل خوردیم. استون ویلا هافبک های بسیار منعطفی دارد. گاهی اوقات ما سختی می‌ کشیدیم اما وقتی به سیستم 2-4-4 رفتیم بهتر عمل کردیم."

"من تهاجم بیشتری دیدم، اما لزوماً فشار بیشتری ندیدم. تیمی را دیدم که می خواست برنده شود و این کاری بود که ما توانستیم انجام دهیم."

رانگنیک در مورد مارکوس راشفورد، مهاجم ملی پوش و جوان تیمش نیز گفت: "او در حال برنامه ریزی است، او در چند روز گذشته خوب بوده است، به همین دلیل است که او در ترکیب اصلی حضور داشت. گلزنی به او کمک خواهد کرد."

لازم به ذکر است که منچستر یونایتد در این دیدار از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتغالی تیم خود برای پیروزی بر استون ویلا و صعود به دور بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال انگلستان استفاده نکرد و به این بازیکن استراحت داده بود.

9404