جدیدترین هدف بارسلونا: گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ چین

جدیدترین هدف بارسلونا: گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ چین

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا از فعالیت در بازار نقل و انتقالات خسته نمی شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با تمدید قرارداد و کاهش دستمزد اومتیتی بالاخره توانست نام فران تورس را در لیست خود جذب کند. در حقیقت قوانین فیرپلی مالی لالیگا به شدت سختگیرانه است و کار بارسا برای خرید خیلی سخت است. آنها به دنبال خرید آلوارو موراتا بودند اما به نظر می رسد که الگری تمایلی به از دست دادن مهاجم اسپانیایی ندارد و به همین خاطر مدیران بارسا به گزینه های دیگری نگاه می کنند.

مارسلو بچلر خبرنگاری که اول از همه انتقال نیمار به پی اس جی را اعلام کرده بود، حالا تایید کرده که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به خرید اسکار دوس سانتوس فکر می کند. بازیکن برزیلی به زودی باید پنجمین فصلش را در لیگ چین در تیم شانگهای آغاز کند که در سن 30 سالگی می تواند به جانشین کوتینیو در بارسلونا تبدیل شود که قرضی به استون ویلا رفته است. مدیران بارسلونا تصور می کنند که اسکار با تجربه حضور در چلسی و با توجه به کیفیت هجومی خود می تواند گزینه مناسبی باشد اما به نظر می رسد که این انتقال آسان نیست.

اسکار تا سال 2024 با شانگهای قرارداد دارد و اگر بارسلونا بخواهد او را بخرد باید به تیم چینی مبلغی بپردازد که در شرایط مالی کنونی بارسا امکان پذیر نیست. گزینه دیگر این است که اسکار قرضی به بارسلونا بیاید که البته باید دستمزد وی را هم در نظر گرفت. اسکار زمانی با دستمزد سالانه 24 میلیون یورو به پنجمین بازیکن پردرآمد فوتبال دنیا تبدیل شده بود اما در حال حاضر به خاطر محدودیت های فدراسیون فوتبال چین سالی 2.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد.

بارسلونا با کیا جورابچیان وکیل اسکار (که وکیل کوتینیو هم هست) تماس گرفته و در مورد انتقال وی پرسیده اما شرایط مالی بارسا فعلا این انتقال را متوقف کرده است. اسکار که تجربه حضور در چلسی را دارد، در زمستان 2016 به بمب نقل و انتقالاتی فوتبال چین تبدیل شد و بعد از او ستارگان دیگری نیز به لیگ چین رفتند اما با این وجود اسکار با 60 میلیون یورو هنوز گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال چین است. او در 170 بازی در لیگ چین 50 گل زده و 93 پاس گل داده است.

4125