مرادی در انتظار تصمیم نهایی خطیبی برای پیوستن به آلومینیوم

مرادی در انتظار تصمیم نهایی خطیبی برای پیوستن به آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- بابک مرادی که در حال انجام کارهای لازم برای جدایی از استقلال است، منتظر تصمیم نهایی رسول خطیبی و آلومینیوم اراک است تا با انجام توافقات لازم به این تیم ملحق شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بابک مرادی، هافبک تیم فوتبال استقلال این روزها، قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد و با فرهاد مجیدی و کادر فنی آبی‌ها صحبت‌های لازم را انجام داده است تا در نیم فصل به صورت رسمی به تیم دیگری ملحق شود.

دیروز(دوشنبه)، مرادی به ساختمان باشگاه استقلال رفت و با مدیران این باشگاه صحبت‌های لازم را انجام داد تا بتواند به صورت رسمی از جمع آبی‌ها جدا شود. این بازیکن قرار است طی روزهای آینده با باشگاه توافق کند و رضایت‌نامه خود را از مدیران این باشگاه دریافت کند.

بابک مرادی روز گذشته درباره جدایی خود اظهار کرد: من به باشگاه آمدم و با مدیران صحبت کردم. باید ببینم که چه اتفاقی برایم رخ می‌دهد. برخلاف میل باطنی‌ام، باید جدا شوم. من با مدیران صحبت کردم و فکر کنم روز سه‌شنبه باید کارهای نهایی را انجام دهم و جدا شوم.

از آلومینیوم اراک به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های بابک مرادی برای مقصد آینده این بازیکن یاد می‌شود. هم‌چنین رسول خطیبی روی این بازیکن بررسی‌های صورت داده است و نظر مثبتی روی مرادی دارد. سرمربی آلومینیوم تاکید دارد که فعلا هیچ صحبتی درباره این بازیکن نشود تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

هم‌چنین مرادی میان پیشنهادهایی که به او دادند، تمایل بیش‌تری برای پیوستن به آلومینیوم دارد و با این وجود به نظر می‌رسد، بابک مرادی باید منتظر تصمیم نهایی رسول خطیبی باشد تا پس از بررسی‌های لازم، نتیجه نهایی حضور مرادی در آلومینیوم مشخص شود و باید دید این بازیکن در نهایت به آلومینیوم می‌پیوندد یا خیر.

7474