ستاره آسیا هم تیمی نوراللهی و قایدی (عکس)

ستاره آسیا هم تیمی نوراللهی و قایدی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس ادواردو بازیکن شباب الاهلی پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، راهی الاهلی عربستان می شود و این تیم اماراتی به دنبال جذب ماشاریپوف است.

به گزارش فوتبالی، کارلوس ادواردو بازیکن 32 ساله و سابق پورتو و نیس فرانسه قراردادش را با باشگاه شباب الاهلی امارات به صورت توافق دو طرفه فسخ کرد و اکنون همه چیز مهیای پیوستن این بازیکن به الاهلی عربستان است. این بازیکن که سال 2015 از پورتو به الهلال پیوست، 147 بار برای این تیم به میدان رفت و 75 بار موفق به گلزنی شد و 18 بار نیز پاس گل داد.

او که با الهلال 8 عنوان قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد، در آستانه بازگشت به فوتبال عربستان است. وب سایت کووورة در خبری مدعی شد که الاهلی عربستان با پرداخت 3 و نیم میلیون دلار، این بازیکن را برای مدت یک سال و نیم به خدمت خواهد گرفت.

باشگاه شباب الاهلی در اکانت رسمی خود در توئیتر با اعلام خبر جدایی این بازیکن نوشت: باشگاه فوتبال شباب الاهلی از کارلوس ادواردو بازیکن سابق خود به خاطر عملکرد و تلاش‌هایش در مدت حضورش در این تیم تشکر می‌کند و پس از اینکه با توافق دو طرفه قرارداد وی فسخ شد، برای او آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

جدایی کارلوس ادواردو مسئولان شباب الاهلی را بر آن داشته است تا به دنبال یافتن جایگزین مناسبی برای این بازیکن باشند. روزنامه انباء نوشته است که این باشگاه اماراتی درخواست خود برای جذب جلال الدین ماشاریپوف ازبک را به باشگاه النصر ارسال کرده تا یک بار دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد.

ماشاریپوف فصل گذشته و به صورت قرضی از النصر به شباب الاهلی پیوست و با وجود پیشنهاد 4 و نیم میلیون یورویی این باشگاه به همتایان عربستانی، درخواست جذب دائمی ماشاریپوف رد شد. پس از آن بود که مدیران شباب الاهلی اقدام به جذب مهدی قایدی کردند و حالا در صورت جذب دوباره ماشاریپوف، این دو بازیکن رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیم خواهند داشت.

7474