علاقه مالکان جدید نیوکاسل به جذب ستاره بروسیا دورتموند

علاقه مالکان جدید نیوکاسل به جذب ستاره بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به شرایط نیوکاسل يونايتد شایعات زیادی پیرامون این باشگاه انگلیسی و خریدهایش به گوش می رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و انگلیسی، علاقه‌ی باشگاه نیوکاسل یونایتد به محمود داهود، هافبک بیست و شش ساله‌ی بروسیا دورتموند آلمان، یکی از شایعات نقل و انتقالاتی است که بعد از تغییرات مالکیتی در این باشگاه انگلیسی منتشر شده است. بعد از خرید سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد توسط صندوق دولتی عربستان سعودی، بحث های زیادی درباره‌ی گزینه های خرید برای این تیم انگلیسی وجود دارد که به تازگی نیز علاقه‌ی آن ها به محمود داهود منتشر شده است. بنا به گزارش Sport1، محمود داهود پیش از فروخته شدن صندوق دولتی عربستان سعودی نیز مورد علاقه‌ی این باشگاه انگلیسی قرار داشته است. جدا از نیوکاسل یونایتد، این هافبک در گذشته نیز از لیگ برتر فوتبال جزیره پیشنهادهایی داشته است؛ از جمله پیشنهاد وستهام یونایتد که در زمستان سال گذشته ارائه شد ولی این انتقال صورت نگرفت.

بنا به گزارش Sport1، خروج محمود داهود در پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل زمستان و ژانویه‌ی جاری دور از ذهن می باشد؛ چرا که هنوز پیشنهادی برای این بازیکن ارائه نشده است و از طرف دیگر، او می خواهد در بورسیا دورتموند باقی بماند. قرارداد محمود داهود با مقامات بروسیا دورتموند آلمان تا سال 2023 میلادی معتبر می باشد و این بازیکن، یکی از بازیکن های مورد نظر مارکو روزه می باشد و بر همین اساس، خروج داهود از جمع زنبورها در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی دور از انتظار به نظر می رسد.

9404