یاران عبادی‌پور، نصفه و نیمه به بلغارستان رسیدند/ کواچ: نمی‌خواهیم گریه کنیم!

یاران عبادی‌پور، نصفه و نیمه به بلغارستان رسیدند/ کواچ: نمی‌خواهیم گریه کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- ادامه گسترش کرونا در اروپا باعث شد تا یاران عبادی‌پور، نصفه و نیمه راهی مسابقات والیبال کاپ اروپا در بلغارستان شوند.

به گزارش فوتبالی، تیم اسکرا بوهاتوف لهستان که از سال 2017، میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد برای شرکت در مسابقات کاپ اروپا با مشکل غیرمنتظره‌ای مواجه شد.

اسکرا قرار بود روز یک‌شنبه برای رویارویی با تیم «نفتوچیمیک» راهی بلغارستان شود اما این سفر به دلیل محدودیت‌های سفر به این کشور، یک روز به تعویق افتاد. وزارت خارجه بلغارستان اعلام کرد همه کسانی که 2 دوز واکسن خود را دریافت کرده و نتیجه تست PCR آنها هم منفی شود، می‌توانند وارد خاک این کشور شوند. این در حالی بود که لهستان به دلیل آمار بالای مبتلایان به کرونا در لیست قرمز کشور بلغارستان قرار دارد و در نتیجه از سوار شدن بازیکنان اسکرا به هواپیما جلوگیری شد.

سرانجام با گواهی وزارت خارجه لهستان مبنی بر اینکه اسکرا، یک باشگاه حرفه‌ای والیبال است و باید برای شرکت در مسابقات راهی بلغارستان شود، مقدمات انجام تست PCR در فرودگاه ورشو برای این تیم مهیا شد و جالب اینکه نتیجه این تست هم به سود یاران عبادی‌پور نبود.

تیم اسکرا در نهایت روز دوشنبه پس از مشکوک بودن نتیجه تست 6 بازیکن، توانست با 8 بازیکن از جمله میلاد عبادی‌پور، راهی بلغارستان شود.

اسلوبودان کواچ، سرمربی صربستانی تیم اسکرا در نخستین جلسه تمرین در بلغارستان گفت: شرایط خوب نیست اما نمی‌خواهیم گریه کنیم. تمام تلاش خود را در مقابل حریف به کار خواهیم گرفت.

اسکرا و نفتوچیمیک، امروز سه شنبه ساعت 19 به وقت محلی به مصاف هم خواهند رفت.

7474