وایرال شدن خنده‌های دستیار سابق فرگوسن به ناراحتی جرارد در اولدترافورد

وایرال شدن خنده‌های دستیار سابق فرگوسن به ناراحتی جرارد در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد موفق شد استون ویلا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب راهی دور بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس شود و اکنون در دور چهارم باید با میدلزبورو روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، اما در یکی از جالب توجه ترین قاب هایی که از این بازی به ثبت رسید، مایک فلان و استیون جرارد را در یک قاب می بینیم. مایک فلان در حال حاضر در منچستریونایتد به عنوان کمک مربی فعالیت می کند. فلان بین سال های 2008 تا 2013 دستیار سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد بود و پس از جدایی از جمع شیاطین سرخ دوباره از سال 2019 به منچستر یونایتد برگشت و کمک مربی شد.

استیون جرارد به عنوان اسطوره و کاپیتان سابق لیورپول، اکنون هدایت استون ویلا را بر عهده دارد اولین تجربه مربیگری او مقابل منچستر یونایتد در اولدترافورد تجربه خوبی نبود چرا که تیم او شکست خورد و حذف شد.

در این تصویر که از بازی منچستر یونایتد و استون ویلا به ثبت رسیده است، می بینیم که در حالی که استیون جرارد ناراحت است، در همان قاب، مایک فلان در حال خندیدن از ته دل است و به عنوان یک منچستری بسیار خوشحال است. این تصویر در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

1470