دفاع امباپه از کودک بیماری که مورد هجوم مردم قرار گرفت

دفاع امباپه از کودک بیماری که مورد هجوم مردم قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن در توئیتر به دفاع از کودک 8 ساله در مقابل حمله مردم پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد امباپه تنها 6 ماه دیگر با باقی مانده و او هنوز آینده مبهمی در پاریس دارد. یک دختر هشت ساله به نام کامیل که از بیماری سندروم واکترل رنج می‌برد، در توئیتر زیر پست امباپه آرزو کرد که این مهاجم بیست دو ساله قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید کند و دل هواداران این تیم را نشکند. او در این باره نوشته بود: "لطفا در پی‌اس‌جی بماند و بگذار ما برای مدت طولانی به رویاپردازی ادامه دهیم. ما دوستت داریم." 

بعد از این توئیت، بسیاری از مردم علاقه چندانی نسبت به این دختر هشت ساله نشان ندادند و در قسمت کامنت‌ها با توهین و انتقاد فراوان، او را تحت را فشار قرار دادند. ستاره سابق موناکو پس از دیدن این کامنت‌های توهین آمیز، سریع دست به عمل شد و به دفاع از کامیل پرداخت. او در این باره نوشت: "من هم آرزو می‌کنم سال بسیار خوبی داشته باشی، کامیل عزیز. به جنگیدن ادامه بده. تو به همه ما درس زندگی می‌دهی. این حجم از کامنت‌های بی رحم و خشن نسبت به یک بچه... واقعا به پائین‌ترین سطح رسیده‌ایم و باید کمی به خودمان بیائیم. این رفتارها زیبا نیست."

4416