تیمِ امسال خطیبی، مدعی‌تر از فصل قبل (عکس)

تیمِ امسال خطیبی، مدعی‌تر از فصل قبل (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم اراک در دور رفت فصل جاری نمایش بهتری از سال گذشته داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از اینکه با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرد، در نخستین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران فوق‌العاده ظاهر شد و توانست نتایج فراتر از انتظاری بگیرد و علاوه بر حضور در رده ششم جدول در پایان دور رفت، فاصله هشت امتیازی با پرسپولیس صدرنشین داشته باشد.

خطیبی در یک رفت و برگشت به آلومینیوم، این تیم که با حضور رده یازدهم جدول فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به پایان رسانده بود، دوباره به شرایط خوبی رساند و توانست زودتر از سال قبل امتیازات لازم برای اراکی‌ها را جمع کند و زودتر از پایان نیم‌فصل اول، همراه تیمش نتایج بهتری بگیرد.

آلومینیوم سال گذشته با هدایت رسول خطیبی ۲۲ امتیاز در ۱۵ مسابقه کسب کرده بود، اما تیم او پس از اینکه توانست استقلال را در هفته سیزدهم متوقف کند، به این تعداد از امتیاز رسید و با تساوی خارج از خانه برابر پیکان، رکوردی بهتر از سال قبل بر جای گذاشت.

شاگردان خطیبی در حال حاضر که یک هفته به پایان دور رفت باقی مانده، یک امتیاز بیشتر از فصل قبل کسب کرده‌اند و با ۲۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته‌اند و شرایط خوبی درآستانه دیدار حساس آخرین مسابقه نیم‌فصل اول مقابل سپاهان دارند.

6641