رمزگشایی از استوری آنالیزور پرسپولیس؛ بازی با سه مهاجم

رمزگشایی از استوری آنالیزور پرسپولیس؛ بازی با سه مهاجم

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس مقابل فجرسپاسی تغییر سیستم می‌دهد؟

به گزارش فوتبالی، مهرداد خانبان آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خبر از تغییر سیستم قرمزها در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و یکم داد.

قرمزها که در 2 بازی خود مقابل گل‌گهر  و مس رفسنجان با سیستم 3 دفاعه بازی کردند در ادامه لیگ دوباره سراغ سیستم چهار دفاعه رفتند و تنها در نیمه دوم بازی با سپاهان، تغییر سیستم دادند.

پس از مصدومیت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و همچنین انتقادی که از سبک بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی در مشهد صورت گرفت، مهرداد خانبان آنالیزور این تیم ابتدا با حمایت از یحیی گل‌محمدی سعی کرد رکوردها و افتخارات پرسپولیس با او را به منتقدانش یادآوری کند و سپس در ادامه با انتشار تصاویری از بازی این تیم با شهرخودرو و شماتیک جدید از ترکیب پرسپولیس، به نوعی خبر از تغییر سیستم این تیم داد.

پرسپولیس سال‌ها است که از دوران برانکو و حتی بعدتر در دوران گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی هم با سیستم ۲ -۴-۴ خطی بازی می‌کند و حالا این احتمال وجود دارد که جلوی فجر سپاسی با سه مهاجم به مصاف تیم علی‌اصغر کلانتری برود تا شاید با این راهکار بتواند به هدفش برسد.

7655