واکنش کمیته بدوی به بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ برگزاری نشست خبری

واکنش کمیته بدوی به بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ برگزاری نشست خبری

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار است به زودی پاسخگوی ابهامات مطرح شده در رابطه با حذف نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش فوتبالی، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به حذف استقلال و پرسپولیس و همچنین گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا داد تا سپاهان و فولاد تنها نماینده‌های ایران در فصل آینده این تورنمنت باشند.

پس از حذف نمایندگان ایران این ذهنیت به وجود آمده که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای نقش پررنگی در حذف سرخابی‌ها داشته و حتی باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای که روی خروجی‌اش قرار داد، اعضای کمیته بدوی را وطن فروش نامید تا آنها را مقصر حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنند.

کاظم اولیایی یکی از اعضای کمیته بدوی در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: " به زودی در یک نشست خبری به تمامی ابهامات، صحبت‌ها و بیانیه‌های آقایان پاسخ خواهیم داد. هماهنگی‌های لازم با فدراسیون فوتبال در این زمینه انجام شده و سعی خواهیم در این هفته نشست خبری را برگزار کنیم."

اولیایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان که اعلام کرده نمایندگان ایران همچنان مهلت دارند تا از آسیا حذف نشوند، اظهار داشت: " من اطلاعی در این زمینه ندارم و ترجیح می‌دهم در نشست خبری پاسخ این سوالات را بدهم."

7655