حمایت از لک بعد از ناکامی در کلین‌شیت

حمایت از لک بعد از ناکامی در کلین‌شیت

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حامد لک روی گل دریافتی تیمش از شهرخودرو مقصر بود؟

به گزارش فوتبالی، پس از گلی که پرسپولیس مقابل شهرخودرو روی ضربه ایستگاهی دریافت کرد، انتقادها از حامد لک و همچنین داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در فضای مجازی به اوج خود رسیده است.

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند حامد لک باید در زمان زدن ضربات ایستگاهی روی خط بایستد و زمانی بیرون بیاید که بتواند توپ را دفع کند اما این ضعف در طول این فصل و حتی فصل گذشته بارها از سوی لک و رادو تکرار شد تا نوک انتقادها سمت داود فنایی برود.

این وسط مهدی واعظی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی از عملکرد لک دفاع کرده است.

او می‌گوید:" حامد لک در پرسپولیس عملکرد قابل دفاعی داشته و نشان داده می‌توان روی او حساب زیادی باز کرد. من مخالف انتقادات از او هستم و معتقدم عملکرد او در این فصل تا به اینجای کار متعادل بوده اما اعتقاد شخصی من این است که دروازه‌بان باید در باکس‌های شش قدم و هجده قدم حضور داشته باشد چون نقطه قوت دروازه‌بان در خروج‌های او است که می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم را حل کند."

واعظی که مشکلا دفاعی پرسپولیس را قبول دارد، حامد لک را مقصر این وضعیت نمی‌داند:" غیر از گلی که مقابل هوادار با دست زده شد نمی‌توان گفت دروازه‌بان پرسپولیس صد در صد روی گلهای خورده تیم مقصر بوده است. با توجه به اینکه معدل قدی تیم امسال نسبت به سال گذشته کم شده و بازیکنانی مانند کنعانی‌زادگان را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن خوب و با کیفیت جذب کنیم ،در این بخش دچار مشکل هستیم و در حالی که باید بازیکنان، تیر یک و دو را پوشش بدهند اما این کار به خوبی انجام نمی‌شود." 

واعظی صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند:" با اینکه نمی‌توان حامد لک را مقصر صددرصد گل خورده مقابل شهرخودرو دانست اما او می‌توانست خروج مطمئن‌تری داشته باشد اما به دلیل همان میانگین قدی، این دروازه‌بان نتوانست عملکرد خوبی در آن بازی داشته باشد."

7655