ضربه چند میلیونی هافبک پرحاشیه فرانسوی به بایرن‌مونیخ در لحظه آخر!

ضربه چند میلیونی هافبک پرحاشیه فرانسوی به بایرن‌مونیخ در لحظه آخر!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن فرانسوی و پر حاشيه‌ی باواریایی ها در زمان خروج از این باشگاه آلمانی نیز یک ضرر چند میلیون یورویی به این تیم مونیخی وارد آورده است!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، میکائیل کوئیزانس، بازیکن فرانسوی سابق بایرن مونیخ از زمان ورودش به باشگاه نخست شهر مونیخ با حواشی مختلفی روبرو شد؛ از مصدوم کردن بازیکنان و هم تیمی هایش در تمرینات تیم گرفته تا رفتارهای گاهاً غیر حرفه ای که آخرین آن ها در مسابقه با تیم و ولفسبورگ اتفاق افتاده بود.

با تمام این تفاسیر، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان به فکر فروش میکائیل کوئیزانس افتاد و این بازیکن فرانسوی در روزهای ابتدایی سال 2022 میلادی و در نخستین زمان های باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ابتدای ماه ژانویه‌ی جاری دو پیشنهاد از لیگ کشورهای ایتالیا و روسیه دریافت کرد.

در شرایطی که باشگاه زسکا مسکوی روسیه مایل به پرداخت مبلغی معادل با 10 میلیون یورو بود، میکائیل کوئیزانس ترجیح داد راهی شهر تاریخی ونیز در کشور ایتالیا شود تا به باشگاه ونتزیا ملحق شود. این انتقال مبلغی به ارزش حدودا چهار و نیم میلیون یورو برای باشگاه بایرن مونیخ پول به همراه داشت که البته تقریباً معادل با نیمی از رقم مبلغی بود که باشگاه زسکا مسکوی روسیه حاضر بود در ازای این معامله و انجام این انتقال به مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان پرداخت کنند. بدین ترتیب، این بازیکن فرانسوی که در زمان حضورش در تیم بایرن مونیخ حاشیه های بسیاری را برای این باشگاه ایجاد کرده بود، حتی در هنگام خروجش از این باشگاه آلمانی نیز از ایجاد حاشیه و مشکل برای این تیم دریغ نکرده است!

9404